Sedan tidigare har Sunnanå SK sålt arenanamnet på Sörvalla IP till O'Learys och dessutom har klubben ett gemensamt avtal med Skellefteå FF om namnet på Norrvalla IP, där Electrolux varit sponsor sedan 2016.
Nu har klubben fått klartecken att sälja namnet på det nya konstgräs som håller på att byggas på gamla fotbollsplanerna mellan Sunnanåskolan och Nyckelgatan, som tidigare gått under namnet Nyckelpigan.
– Superbra! Det känns jättebra och det här är ju naturligtvis ett sätt för oss att dra in pengar och skapa ännu bättre samarbeten med våra partners. Vi tycker att det är fantastiskt att den här möjligheten finns, säger Lundgren, som numera jobbar på marknadssidan i föreningen.
Som en del i klubbens ansökan om namnrättigheterna har SSK och Lundgren, som är den som har skickat in förfrågan till fritidsnämnden, poängterat att "vi kämpar för att få ekonomin att gå ihop".
Hur mår Sunnanå SK ekonomiskt i dag, skulle du säga?
– Betydligt bättre i dag än för tio år sedan. Nu har vi ett eget kapital, till skillnad från då när vi hade skulder på två miljoner, berättar Lundgren.
När klubbar i Skellefteå kommun ska sälja namnrättigheterna krävs det att det blir ett flerårigt samarbete, i minst tre år, samt att 10 procent (på minst 100 000 kronor per år) av intäkten ska gå till kommunens ungdomsfotboll innan fritidsnämnden slutligen ska godkänna namnet.