Skellefteå Kraft bäst på service – igen

För sjunde gången på lika många år har Skellefteå Krafts service utsetts till bäst i energibranschen i Sverige.

Sanna Lundström, avdelningschef Kundutveckling, Skellefteå Kraft.

Sanna Lundström, avdelningschef Kundutveckling, Skellefteå Kraft.

Foto: Foto: Skellefteå Kraft

Skellefteå2018-04-26 09:21
Sanna Lundström, avdelningschef Kundutveckling, Skellefteå Kraft.
Sanna Lundström, avdelningschef Kundutveckling, Skellefteå Kraft.

Det är Servicescore som för sjunde året i rad mäter hur svenska konsumenter upplever vilken service de får. Skellefteå Kraft får de högsta omdömena i klassen "Energi".

De andra två nominerade i klassen var Telge Energi och Vattenfall

– Vi arbetar oavbrutet med att utveckla oss. Med att lyssna och föra dialog med våra kunder. Samtidigt anpassar vi oss efter de aktuella trenderna i kundbeteende och utvecklingen kring digitalisering, vilket leder till att vi kan skapa långa, hållbara kundrelationer, säger Sanna Lundström, avdelningschef Kundutveckling, Skellefteå Kraft, i ett pressmeddelande.

Servicescore utnämningarna bygger på över 3000 svenska konsumenters svar på hur olika företag ger dem service eller bemöter dem som kunder och vilka företag som de anser har gett dem service över eller klart över deras förväntningar!

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!