Delar ut priset Årets Varumärke

Marknadsföreningen i Skellefteå har i år valt att samarbeta med it-företaget Atea på olika sätt och under Alvargalan på fredag delar de tillsammans ut priset ”Årets Varumärke”. Under BizBuz arrangerade de också tillsammans ett seminarium om varumärkesbyggande.

Magnus Tjernström, Atea och Therese Kreisel, Marknadsföreningen i Skellefteå.

Magnus Tjernström, Atea och Therese Kreisel, Marknadsföreningen i Skellefteå.

Foto: Lars Westerlund

Skellefteå2019-01-17 19:26
undefined
Magnus Tjernström, Atea och Therese Kreisel, Marknadsföreningen i Skellefteå.

Ateas platschef i Skellefteå Magnus Tjernström är mycket nöjd med samarbetet och han tycker att det är härligt att se hur Skellefteå utvecklats under de senaste åren.

– Men jag tycker inte att vi ska vara nöjda. Jag vill att alla Skelleftebor ska känna stolthet och ha än mer mod att våga synas mer, säger han

På BizBuz ledde marknadsföreningens ordförande Therese Kreisel ett samtal kring varumärkesbyggande med representanter från de nominerade företagen Svedjan Ost, Norrlands Bil och Nordsken.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!