Nytt restaurangkoncept på lekland

Foto: Foto: Lars Westerlund

Ekonomi, näringsliv & finans2016-04-01 10:00

Ny inredning och en meny med fler nyttiga alternativ är några av ingredienserna i Leo’s Leklands nya nya restaurang – Bistro Leo’s.

Nu satsar Leo’s Lekland även på de vuxna besökarna med hjälp av ett nytt restaurangkoncept – Bistro Leo’s. – Vi har arbetat tillsammans med Irene Aili för att ta fram ett bra inredningskoncept. Vi har även sett över menyn för att kunna erbjuda fler nyttiga alternativ till en bra prisnivå, säger Anders Forssten, marknadschef, till Affärer i Norr.

Leos Lekland i Sundsvall var först ut med att få den nya restaurangen och både personalen och besökarna har varit positiva till konceptet. – Vi kommer att lansera Bistro Leo´s nya meny i resten av Sverige i mitten av april. Allt eftersom vi renoverar de redan befintliga anläggningarna så kommer de att få det nya inredningskonceptet, säger Forssten till Affärer i Norr.

Under 2016 öppnar Leo’s nästan ett nytt lekland i månaden, totalt åtta stycken. 2014 vann Leo’s Lekland pris som Årets tillväxtföretag och nu är de nominerade i kategorin Årets varumärke på näringslivsgalan Luleå Business Awards den 29 april.

Elin Olsson Affärsliv24

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!