Årets första kvartalsrapport var Twitters andra sedan börsintroduktionen i november och släpptes efter New York-börsens stängning på tisdagen.
Mikrobloggens omsättning steg till motsvarande drygt 1,6 miljarder kronor. Det är en ökning med hela 119 procent jämfört med föregående kvartal, ändå föll aktien med nästan 10 procent i efterhandeln.
Bolaget - som aldrig gått med vinst - fortsätter att visa röda siffror. Kvartalsförlusten blev motsvarande 870 miljoner kronor. Men orsaken till investerarnas besvikelse är en annan och handlar om tillväxten av aktiva användare.
Twitter hade 255 miljoner aktiva användare varje månad under perioden. Det var en ökning på 5,8 procent jämfört med kvartalet innan - men inte nog för att lugna investerarna, som oroar sig för om Twitter kan slå i de breda massorna.
Av rapporten framgår att hela 80 procent av annonsintäkterna kommer från mobilen. Twitter tjänar även pengar på att sälja tillgång till flödet från samtliga användare till analysföretag. Intäkterna därifrån steg med 76 procent jämfört med ett år tidigare.